خروج | اطلاعات کاربر | عضويت | ورود به سايت

English | فارسي
2021/02/25 23:06:40 

                                                           

درباره ما                                                          

 

شرکت تراکنش پرداز ايرانيان يک شرکت تازه تأسيس در زمينه فناوري اطلاعات بوده واهم فعاليت شرکت متمرکز بر طراحي ، پياده سازي، مديريت ، مانيتورينگ و بهينه سازي ساختارهاي تراکنشي است.

روش مرسوم براي مديريت سيستم هاي عملياتي IT روش مديريت منابع وبا کنترل اپراتوري است. هرچند اين روش خيلي قديمي نيست اما در مقايسه با تکنولوژيهاي جديد روشي سنتي به حساب مي آيد. مؤسسات مالي و بانکها نقش پيشگامي در تعريف نيازبازار و جهت دهي به نوآوريهاي جديد را دارند. از آنجا که يک سيستم تراکنشي مالي نيازمند يک بسترعملياتي بدون خطا و با سرويس دهي بالا است، لذا بحث مديريت و مانيتورينگ تراکنشي از اهميت خاصي برخوردار است. امروزه در کشورهاي پيشرفته خدمات آنلاين مالي با در صد هاي سرويس دهي  حدود 99.999% (5 nines) و 99.99999% (7 nines) ارائه مي شوند . و اين به معني قطعي کمتر از 5 دقيقه در سال است.

 

نوع مديريت يک ساختار IT  به پنج دسته Basic , Managed, Predictive, Adaptive, Autonomic تقسيم مي شود که در اين دسته بندي روش Basic ابتدايي ترين و روش Autonomic پيشرفته ترين روش است. دستيابي به قابليت سرويس دهي بالا و بدون خطا تنها با استفاده از روشهاي پيشرفته امکان پذير است.

اگر سازماني که از روش Basic استفاده ميکند بخواهد با افزايش نيروي انساني و منابع عملياتي درصد سرويس دهي خود را افزايش دهد بايستي متحمل هزينه هاي سنگيني شود وحتي در بعضي سناريوها اين بهبود امکان پذير نيست. و ضرورتاً بايستي استراتژي مديريتي عوض شود. 

قدم اول در تغيير استراتژي فراهم نمودن شرايط مديريت تراکنشي در ساختار هاي موجود و قدم دوم استفاده از ابزار مناسب است.

 

در اين راستا شرکت کار خود را با طراحي و پياده سازي سيستم خرد پرداز (ميکرو پيمنت) که يک پردازشگر تراکنشي تحت وب است آغاز نمود. همزمان با توليد اين محصول فعاليتهاي زيادي نيزدر بخش مديريت و مانيتورينگ انجام شده تا با بکار گيري جديد ترين تکنولوژيها ابزار لازم دراين زمينه را توليد نمايد.

 

در حال حاضر تکنولوژي مانيتورينگ بلادرنگ تراکنشي پياده سازي شده است و اين توان فني وجود دارد که از استراتژيهاي مديريت پيشرفته تراکنشي در سازمانها و مؤ سسات مالي بکار گرفته شود.

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با ما تماس  بگيريد.


 


دبیرخانه کنفرانس بانکداری الکترونیکی فعالیت رسمی خود را برای برگزاری دومین دور آغاز کرد. به گزارش روابط عمومی کنفرانس بانکداری الکترونیکی این رویداد علمی و تجاری در حوزه بانکداری الکترونیکی بزرگترین موقعیت برای عرضه توانمندی های علمی و محصولات نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه بانکداری الکترونیکی است. گفتنی است دومین کنفرانس بين المللي بانکداري الکترونيکی فعاليت خود را در دو روز متوالي و چهار بخش زير دنبال خواهد کرد: 1- بخش علمي: که شامل چهار سخنراني اصلي است که در هر روز توسط دو سخنران ارائه خواهد شد و ده مقاله برتر گزينش شده از سوي هيئت علمي است که در هر روز پنج مورد از آنها ارائه مي گردد. ساير مقالات بخش علمي در کتاب سمينار چاپ و توزيع خواهد شد. 2- بخش عملي: شامل هشت کارگاه عملي است که با توجه به ظرفيت هاي داخلي و خارجي توسط شرکت هاي فعال در حوزه بانکداري الکترونيکي براي تشريح و معرفي خدمات و محصولات آنها هر روز 4 کارگاه در دو زمان موازي ارائه مي گردد. 3- بخش نمايشگاهي: که شامل عرضه غرفه به بانکها، موسسات مالي و شرکت هاست که در آن به معرفی محصولات و دستاوردهای خود در عرصه بانکداری الکترونیکی خواهند پرداخت. 4- تندیس e-bank: این تندیس نمادی است برای تقدیر از برترین بانک ها و شرکت های فعال در عرصه بانکداری الکترونیکی که پس از بررسی های لازم بر اساس عملکرد رقابتی بانک ها و شرکت ها در عرصه بانکداری الکترونیکی به آنها هدیه خواهد شد. این گزارش حاکی است کنفرانس در چهار بخش ویژه و شش محور کلي زير فعاليت خواهد کرد: بخش ویژه یک: بانکداری الکترونیکی و مدیریت اقتصاد با رویکرد کنترل تورم و نقدینگی بخش ویژه دو: بانکداری الکترونیکی کلید تجارت الکترونیکی ( رویکرد کاربردی برای توسعه کسب و کار الکترونیکی و ورود به عرصه تجارت جهانی) بخش ویژه سه: نوآوری در بانکداری الکترونیکی بخش ویژه چهار: بانکداری الکترونیکی و نظام اعتبار سنجی محورهای تخصصی: 1-راه حل ها و مدل هاي بانکداري الکترونيکي Core Banking Internet Banking SMS Banking ATM POS Pin Pad Telephone Banking Back and front office automation And … 2-راه حل هاي پرداخت الکترونيکي e-Money e-check Debit cards Credit Cards Smart Cards And… 3-امنيت در بانکداري الکترونيکي CA Web security Network security Physical security Security Architecting Hardware Security Device and Solution Software Security Device and Solution And... 4- مديريت بانکداري الکترونيکي e- CRM ERP e-Investment e-advertisement HR Management in e-banking e-Marketing for e-banking Customizing services by e-banking Project Management Quality Management Strategic Management in e-banking And… 5- چالش هاي قانوني و قضايي در بانکداري الکترونيکي چالش هاي قوانين حقوقي موجود و نيازهاي آتي امور قضايي در بانکداري الکترونيکي و... 6- آموزش و فرهنگ سازي راهکارهاي اطلاع رساني عمومي در مورد فناوري هاي جديد بانکي آموزش منابع انساني در بانکداري الکترونيکي تبليغات و بانکداري الکترونيکي و... علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت www.ebanking-conf.ir مراجعه نمایند و یا با شماره های 4- 88844973 تماس حاصل فرمایند.

سيستــمهاي پردازش تراکنشــي

بانکداری الکترونیکی

سیستمهای پرداخت اینترنتی

سیستم اطاق پایاپای الکترونیکی(ACH)

سیستم تسویه ناخالص آنی (RTGS)

سیستم تسویه اوراق بهادار الکترونیکی (SSSS)

سیستم تسویه کارت های پرداخت شتاب

چک الکترونیکی

بیمه الکترونیکی

مديريت و مانيتورينگ تراکنشي

استراتژی مدیریت تراکنشی

فنآوری سنجش پاسخ برنامه

مدیریت سطح خدمات(SLM)

اصول قابلیت اطمینان ومیزان دسترسی

استانداردهاي پرداخت

استاندارد صدور و پذیرشEMV4(2000)

استاندارد صدور و پذیرشCEPS 99

استاندارد کاربردهای هوشمند کارت برداشت و کارت اعتباریVSDC ( VIS 1.4.0)

استاندارد کیف پول الکترونیکVCEPS 3.4

 

| خروج | تماس با ما | نقشه سايت | درباره ما | صفحه اصلي