خروج | اطلاعات کاربر | عضويت | ورود به سايت

English | فارسي
2019/10/22 0:01:51 

مشخصات مقاله
                                                          

  

فرزانه نیکنام

ارائه کننده

استراتژی موفقیت در بانکها - تکنولوژی پیش بینی و برنامه ریزی پرسنلی

عنوان

ترجمه

نوع مقاله

09/10/2006

تاريخ

10

 تعداد صفحات

50.000 تومان

قيمت

چکيده مقاله

امروزه در دنیای فرار اقتصادی و محیط رقابتی شدید ، بانکها در تقلا برای دستیابی به عملکرد سود آور هستند. افزایش رقابت و حذف سریع محدوده و مرزهای بین المللی و افزایش روز افزون توقعات مصرف کننده گان برای محصولات و خدمات بیشتر، بانکها را مجبور به پایین آوردن هزینه ها وتلاش برای جذب و حفظ مشترکین می کند. بانکها برای رقابت و موفقیت بایستی بتوانند  توازنی دقیق بین کاهش هزینه های عملیاتی و نگهداری سطح خدمات در حد ممتاز برقرار کنند. بانکی که نباز فردا، هفته بعد و یا ماه بعد را میداند در بین سایر رقبای خود میتواند امتیازهای قابل توجهی را کسب کند.

همزمان با افزایش درخواست مشترکین برای دریافت خدمات بهتر و کاهش زمان انتظار، بانکها بایستی مطمئن باشند که در زمان مناسب افراد مناسب و با توانایی های لازم برای جوابگویی به مشترکین در دسترس هستند. در حالی که وجود نیروی اضافه در شعب سبب افزایش هزینه ها میشود، کمبود نیرو نیزموجب از بین رفتن رضایت مشترکین و راندن آنها به سوی بانکهای دیگر می گردد. در این بین بانکهایی که از دقیق ترین ابزار پیش بینی و بهینه ترین برنامه ریزی پرسنلی استفاده می کنند ، بطور قابل توجهی نسبت به سایر رقبا عملکرد بهتری را خواهند داشت.

عموماً تکنولوژیهای جدید توسط کمپانیهای پیشرو در صنعت مالی و در جهت کمک به مدیریت هزینه ها ، افزایش بهره وری و کارآیی و بهینه سازی فرایند های مالی به کار گرفته میشوند. در تجارتهای حساس ابزارهای تخصصی وظیفه مدیریت در جهت کاهش هزینه های عملیاتی (همچون هزینه های حقوق و دستمزد که برای یک بانک بخش عمده هزینه عملیاتی را موجب می شود) ، مدیریت سطح رضایت مشترکین و نهایتاً حفظ جایگاه موفقیت آمیز رقابتی در بازار کار را بر عهده دارند.

امروزه در بازار رقابتی و متغییر صنعت مالی تنها بانکهایی می توانند ماندگار باشند که بصورت کارا و مؤثر تجهیز شده و بیشترین سود آوری را دارند. بهبود رضایت مشترکین و بطور همزمان کاهش هزینه های عملیاتی دو فاکتور اصلی در برنامه استراتژیک برای موفقیت یک بانک است. در حال حاضر برندگان بازارمالی کسانی هستند که توانسته اند به کمک ابزار های تکنولوژیک و پیشرفته این دو فاکتور را در اختیار و کنترل خود درآورند.

در این مقاله راه کارهای مختلف پیش بینی و برنامه ریزی پرسنلی در بانکهای سنتی و مدرن معرفی و تحلیل می شود.

براي دريافت متن کامل اينجا  را کليک کنيد

 

| خروج | تماس با ما | نقشه سايت | درباره ما | صفحه اصلي